Post by renpaistadwoodva on Feb 17, 2022 12:42:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Death Incoming! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Death Incoming! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Death Incoming! 2022 version ▞▞▞
Death Incoming! Petualangan nmdz
Leuk spel, ik wil alleen zeggen dat dit spel leuker wordt, jullie zijn geweldig dat jullie echt hard werken, ik waardeer jullie spel.
App zuigt. Hiermee kun je de eerste 3 niveaus spelen. (Die met hints worden geleid en niet leuk zijn) Vervolgens wordt u gevraagd een aantal advertenties te bekijken. Na de advertentie ga je naar een klein draaiwiel en de app crasht. Daarna zal de app nooit meer goed werken.
Had veel zwarte humor plezier, maar gewoon. MANIER. te. veel. advertenties. Vrijwel onspeelbaar daardoor.
Zo leuk oh boy
Leuk puzzelspel, maar er is een advertentie na ELKE. ENKEL. DING. 30 seconden om een level te voltooien? Advertentie. Draai aan het rad en accepteer je prijs? Advertentie. Een speciaal wiel draaien door naar een advertentie te kijken? Nee? Ach, hier is toch een advertentie.
Natuurlijk ben ik dol op dit spel, er zijn zoveel puzzels, een van mijn favorieten
Meer advertentie dan game, voor elke seconde van de game zal er 3 seconden advertentie zijn, het is verschrikkelijk
Ik hou van dit spel, het is zo leuk!!!! Je moet zeker meer speelbare personages geweldig maken!.
Intelligente, beetje innovatibiliteit
Te veel advertenties.. Leuk voor het eerste niveau... maar had al 6 advertenties voordat zelfs het tweede niveau werd gespeeld... een beetje te veel
Zou een geweldige game zijn, maar er zijn advertenties na elk level. Zelfs als u besluit een gratis bonus te verliezen zodat u geen advertentie hoeft te bekijken, krijgt u nog steeds een advertentie. Ik wil weten wie ooit heeft besloten om overal advertenties te plaatsen en ze in de testikels te schoppen
Jammer van de vele reclames
Leuk, maar het lijkt alsof er een advertentie is na elke klik! Ik kan omgaan met advertenties, maar dit spel is EXTRA!!!
Het is best goed, maar sommige niveaus worden erg moeilijk en de meeste, maar de meeste zijn heel gemakkelijk, dus ja
Pls antwoordoptie toevoegen, Pls munten kopen optie, Pls meer niveau toevoegen, Pls bonusniveau toevoegen, Pls aangepast karakter toevoegen, Super death inkomende game, ik heb genoten om te spelen, Super denken, Pls verzoek om gebruikersidee te overwegen voeg verschillende niveaus toe Wedstrijd voor het maken en het beste idee voor het toevoegen van meer niveau aan dit spel, bedankt 😉😜
Tiles Hop: EDM Rush! ሙዚቃ jli
Het spelconcept is interessant, maar het spel bestaat uit 99% advertenties en 1% daadwerkelijke gameplay. De gameplay zou ook een 'puzzel' moeten zijn, maar ze zijn veel te gemakkelijk, dus elke ronde duurt erg kort (zoals 30 seconden), en dan is er een advertentie die langer is. Over de advertenties... er is letterlijk een advertentie na elk niveau (en nog een aantal daartussenin), en de hoeveelheid vertraging is astronomisch, hoewel dat misschien gewoon mijn apparaat is. Sorry, maar ik geef dit spel maar 1 ster.
Mijn vriend heeft me deze game weken geleden voorgesteld, maar ik vergeet te downloaden Ik was 3 maanden op zoek naar deze game toen ik deze game vond, ik was zo blij alsof ik de overwinning had gearchiveerd en over deze game is de game zo vermakelijk hou van de game
... in.ign.com/d/18518/video/black-death-bloody-battle ... ign.com/z/55032/video/news-killzone-trilogy-incoming-in-october 2014-06-18T20:16:17+05:30
tof spel
Het was cool .... totdat ik ongeveer 50-60 ish bereikte. Toen begonnen de doden zich te herhalen. Nu is het saai. Alle skins zijn ontgrendeld en hebben slechts een paar wapens om te ontgrendelen. Alle meubels zijn ook ontgrendeld.
Helaas een beetje teleurgesteld. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan niets ontgrendelen met video's. Zoals nadat je de zielen hebt gekregen en het een skin ontgrendelt, maar je moet een video bekijken om het te krijgen. Ik wacht voortdurend tot het is geladen, maar het laadt nooit. Dus ik mis extra munten en andere items.
Dit is erg grappig en interessant 😃 spel Ik vind dit zo leuk dat je dit ook offline kunt spelen, je verzamelt geld 💰 en ontgrendelt veel soorten geesten 👻 en wapens En een interessante verklaring is dat er nu een nieuwe beschikbaar is in het spel death tycoon jij kan dit ontgrendelen met de advertentie deze wereld beste game voor mij.😄
Superleuk spel! Ik hou van de doden en verschillende niveaus! Ga zo door!
Idioot en extreem laagdrempelig advertentieweergavesysteem. Leuk uitgangspunt vreselijk gedaan en vervolgens ontsierd met meer advertenties dan gameplay. Bekijk het voor een paar niveaus, maar zorg ervoor dat je in vliegtuigmodus speelt. Je bent nog steeds klaar tegen de tijd dat je het 10e niveau bereikt. Dergelijke apps zorgen ervoor dat mobiele games altijd als ondermaats afval worden beschouwd.
Death Incoming! Petualangan mbvm
Speelt en ziet er precies uit zoals de advertenties het eruit laten zien. Er zijn nogal wat advertenties als je iets wilt zonder geld uit te geven, maar dat is tegenwoordig bij elk spel te verwachten. Ik zal deze een tijdje op mijn telefoon houden. Geweldige tijdverbrander!
Het is echt een goede game en ik vind het erg leuk, maar het heeft zoveel advertenties en je moet advertenties bekijken om dingen te ontgrendelen, ook na een tijdje herhaalt het niveaus en ik zou eerlijk gezegd nieuwe niveaus willen, maar ik wil geen niveaus spelen die Ik heb eerder gespeeld en weet al hoe ik moet verslaan.
Death Incoming! Περιπέτεια mec
Best wel een grappige spel
APK bestanden zijn een standaard formaat dat gebruikt wordt om Android applicaties en games te distribueren. APK staat voor "Android Package Kit" en er kunnen
Ik ben verliefd op dit spel...zo leuk om te spelen....bedankt voor het maken van het spel...Ik moest het zeker 5 sterren geven en ik wist het voordat ik het speelde!
Leuk....totdat ik level 135 bereikte. Toen begon het gewoon levels te herhalen. Saai.
Saai.
Dit spel is best leuk, maar het enige probleem dat ik had waren de advertenties. Er waren toevoegingen voor bijna alles, dus ik stopte met spelen
Al met al vind ik dit spel echt geweldig! Het is zo leuk, en het is een geweldige mindblower. Maar één ding is zeker, er zijn veel te veel advertenties. Los deze grote bug op.
Death Incoming! Pustolovske igre hbx
Ik accepteer banneradvertenties en bekijk advertenties voor beloningen, maar ik speel geen spel met opdringerige advertenties
De levels zijn super basic, veel te veel toevoegingen, en het is niet zo leuk. Telkens wanneer je een outfit ontgrendelt, moet je een advertentie bekijken direct nadat je 20 advertenties hebt bekeken, alleen voor het voltooien van niveaus.
Leuk spel om te spelen, maar er zijn zoveel advertenties dat je er meer tijd aan besteedt om ze te bekijken dan om het spel te spelen