Post by renpaistadwoodva on Feb 17, 2022 12:33:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Vector ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Vector IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset udholdenhed hack ▞▞▞
▞▞▞ Vector 2022 version ▞▞▞
Sjov/gud
Det er et godt spil, men nogle niveauer er bare dårligt designet, og kontrollerne er for kræsne
Spillet er godt fantastisk animation fantastisk baggrund og jeg nyder det meget eneste ting er nogle gange at jeg stryger op og på en eller anden måde tror spillet at jeg stryger ned eller tilbage, hvilket er virkelig irriterende
Spillet er meget cool animationen og det glatte gameplay, det er så fedt og med funktionerne
Vector Arkadspel dqh
Fantastisk spil, tester virkelig dine reaktionstidspunkter. Nogle gange er ruten ikke så oplagt, og du skal finde ud af det, hvilket gør den interessant. Det eneste problem, jeg har med det, er nogle gange, at løbehandlingen er meget følsom over for den retning, du swiper, og nogle gange ender med at glide eller hoppe i stedet.
Fil:Vector subtraction.svg - Wikipedia, den frie encyklopædi
Jeg installerede dette 99 MB spil bare for at spille 5 eller 6 etaper? Det er latterligt. For hvert trick, som dette spil beder om penge eller mønt, for hvert trin efter 5. beder det dig om at betale. Udgivere kan navngive dette spil Vector-demo og reducere filstørrelsen, 99MB kun for denne lille demo?
Jeg elsker dette spil, men nogle gange misfortolkede spillet bevægelsen.. i stedet for sprint gled jeg, og jeg skulle prøve og prøve igen
Et godt spil og underholdende, men når du vil spille spillet først, vil det vise hovedårsagen til, hvorfor karakteren i spillet bliver jagtet, og når du forsøger at springe over vil det spilde en masse tid, og du bliver måske ikke opfordret til at spille det igen, men det er stadig vanedannende, når du starter, du vil ikke stoppe, før dit batteri løber tør
Jeg elsker dette spil. Det er intet som andre spil "parkour". Når de siger det, vil jeg downloade det. Men det bringer mig til et eller andet spil, der ikke har rigtige parkour-træk. Denne her er derimod et egentligt spil med ægte parkour. Jeg elsker dens historie, kort og bevægelser! Plus, den ekstra vagt-tilstand er meget sjov. Jeg klarer det måske ikke på nogle niveauer, men det er det bedste parkour-spil derude.
Dette ville være det bedste parkour-spil, hvis dets kontroller ikke var helt forfærdeligt, det ser ud til, hvad du gør, at kontrollerne altid vender om eller skruer op på en anden måde, jeg spillede dette spil for 3-4 år siden, og det havde nøjagtig det samme problem det gør det stadig nu, det burde ikke være så svært at rette, og jeg ved, det ikke kun er mig, jeg nyder at spille det, men det tager 1/2 af det sjove ud af det med følsomme kontroller.
Vector Arkadspel dqh
Vector Arkadspel dqh
Jeg ville ønske, at du opdaterede spillet, så du kunne ændre kontrol og spille som nye karakterer som fyren i 1-11, 2-11 og den gamle fyr uden hår. Ret venligst kontrollerne, hver gang jeg stryger for at stoppe karakteren, som fyren glider, så ret dem, som f.eks. brug pile til kontroller, tilføj også online og lokal multiplayer. Og tilføj nye tricks en ting mere, den fyr du spiller som, når du hopper han laver den samme lyd igen og igen, så tilføj nye lyde og føj også alt dette til hele spillet.
Du kan ikke spille som andre karakterer, jeg mener, du kan ikke bare spille den samme karakter hele tiden, og du kan ikke spille i VR-headset og ikke bruge kontrollerne i VR, men kontrollerne, de er fine og alt andet end grafik, hvor inspirationen til 3d-historietilstanden er et fantastisk spil, men gør bare spillet en smule bedre og VR og flere karakterer at spille som og 3d pls, det er et fantastisk spil.
Det er fantastisk, jeg kan bare ikke lade være med at spille, og det er sværere, når vi ikke nemt får mønter, vi er nødt til at lave nogle tricks for at gøre det, fortsæt det strålende!!!
Det er et. Godt spil
Game Icon Book Magic Icon, Magic Book Icon, adobe ikoner Vector ...
En sjov måde at bruge flyve turen på
Jeg elsker dette spil i alle parkours, når jeg spiller dette spil, synes jeg, det er dårligt, men når jeg starter det så godt for mig, og hvorfor har vektoren ikke et ansigt, og han kan se alt?
Spillet er sjovt, men kontrollerne er super dårlige, så dårlige jeg vurderer det til 2 stjerner, jeg kan ikke gøre noget, uden at det ikke reagerer, måske i stedet har piletasterne
Jeg elsker denne app fra Nekki Company. Jeg vil sige, at der er nogle fejl og fejl, jeg har fundet, så jeg vil gerne fortælle, at du skal rette den, og så giver jeg den fire stjerner, efter at jeg ville give denne app fulde stjerner 👍😄☺️⭐🌟✨
Highway Drifter Sacīkstes zjth
Det er et rigtig godt spil, jeg vil ikke lyve, men jeg gav det 3 stjerner, fordi nogle gange fryser spillet bare og går ned, og nogle gange, når du spiller, bliver det bare RIGTIG langsomt og haltende.
Spillet er virkelig godt, og jeg vil varmt anbefale dette spil til folk, der kan lide parkour.
Fik en S7er, nu crasher spillet hele tiden og kommer med pop up bokse med fejlkoder og andet crap. Men, jeg har tidligere været vildt glad for spillet, så hvis jeg kan få det til at spille på en S7 er jeg back on board
Kører meget Ewell om min nexus 4
Det er godt, men der er én ulempe, det er, at du skal få nøjagtige stjerner for at gå til næste niveau, men selve spillet har en historie, som jeg virkelig kan lide, så hvis du planlægger at lave nogle opdateringer, kan du tilføje en funktion, som hvis du ønsker at reducere antallet af stjerner, du har for at komme til det næste niveau, du skal betale
Spillet var sjovt, men hver gang jeg prøvede at løbe og hoppe, stopper det bare, så dræber den person, der jagter mig, mig, og jeg kunne ikke engang få nye niveauer uden point, jeg ville give dette spil en 4 eller 5
Side-scrolling action titel Vector 2 vælger på Android - logo
Køb Vector Thrust Steam
Dette spil sprænger mit sind! Det er virkelig interessant og udfordrende. Det er også godt med de andre omgivelser, og historien er fantastisk! Men det kunne have været mere godt, hvis du, NEKKI, ville have lagt flere tøjmuligheder. Nå, men det er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet! Du gjorde virkelig et godt stykke arbejde! Hold da op!😉👤
Dette spil er fantastisk, men der er et problem, når vi spiller spillet, det siger, at du ikke kan spille det, så løs det problem
Det er virkelig simpelt!!!Og det er fantastisk til folk, der kan lide parkhor:)
Produktdata PIM/PDM: Ghia Vector 16 GB 25,6 cm (10.1") 1 GB Wi-Fi 4 (802.11n) Android 7.0 Sort NOTGHIA-199 Tablets, compare, review, comparison,
Dette er et godt spil efter min mening EXPECT af 2 grunde. 1- Kontrollerne er udfordrende, og der burde være et joystick af en slags. 2- Når jeg prøver at gå ind i en annonce og få flere mønter, står der altid "Beklager video ikke fundet", uanset hvor mange gange jeg prøver, eller hvor længe jeg venter.
Forfærdelige kontroller Ecerything er fantastisk, men når du først er på den del, hvor du skal spurte, vil den altid tro, at du hopper eller glider
Spillede dette tilbage i 2017, og der er ingen forskel fra dengang til nu. Hvis opdateringer blev betragtet, ville min vurdering være meget højere, men fejlrettelser opdaterer ikke rigtigt, det løser et problem, der blev lavet. Fremtiden er lys for dette spil bare medbring OPDATERINGER PLEASEEEEEEE!
Apple App Store Icon - Free Download, PNG and Vector
Jeg ville ønske, at der var en måde at justere følsomheden for kontrollerne på. Du skal swipe perfekt, for at karakteren kan bevæge sig i den ønskede retning. Meget frustrerende, når du er tæt på målstregen, swipe op for at hoppe, men spillet får dig til at glide i stedet for, så du taber. Bortset fra det et meget kvalitetsspil.